Het leed dat verstopping heet - Reisverslag uit Khajuraho, India van Dion Nijhuis - WaarBenJij.nu Het leed dat verstopping heet - Reisverslag uit Khajuraho, India van Dion Nijhuis - WaarBenJij.nu

Het leed dat verstopping heet

Door: coffeehippie

Blijf op de hoogte en volg Dion

02 Maart 2011 | India, Khajuraho

Dag 20 (varanasi) The LAst Diner

Ik word vandaag weer vroeg wakker. Vandaag wouden we de cricketmach tussen india en engeland kijken in een cafe, maar verder niets. Tijdens het ontbijt praat ik weer met verschilende mensen. Ik vil mijn dag met het lezen van mijn boek en een beetje op het toilet. Ja ook ik ben geraakt door het sanitaire probleem dat India heet!
Rond en uur of 1 kijken we naar de match in het hotl, maar na eeen uurtje druipen we af. Darren en ik gaan nog ff richting de ghats om de stad voor het laatst te aanschouwen. We pakken og een Chai op straat en kijken naar de burning Ghats. Niet veel later halen we Raavi op voor ons laatste avndmaal in the German Brown Bread Bakery. We hbben lekker gegeten wederom gigantisch gelachen. Al dan niet om het personeel. Als de stad in duisternis is gehuld keren wij terug naar het hotel. Bij de burning ghats zie ik iets schokkends! Een man die eenbabylijkje naar de GGanges draagt... Poeh dat maakte toch wel een grote indruk.
Morgen weer inpakken, op naar Kajuharo!!

Dag 21 (varanasi - Khajuraho) ticketrush and asspain

's Morgens besluit ik dat ik de dokter wil zien. Volgegens e dokter heb ik alleen maar last van verstopping. Een opluchtig. Ik betaal wat geld voor zijn bezoek en de medicijnen. Ik ontbijt voor de laatste keer met Darren en praat met Raavi en Allert. Het afcheid van Darren valt me toch wel zwaar!! Toen Darren weg was praatte ik nog met raavi over de lol die we samenbeleefd hebben. Een geslaagde week in Varanasi dus. Ik zeg ook Raavi gedag en vrvolg min Reis met Allert. We pakken een Riksja naar het station en we komen erachter dat er geen print van het ticket is!! Dus ik terug rennen naar het eerst volgende internet cafe om een print te maken. Wat een haast. na 3 cybercafes in gegaaan te zijn is er eindelijk plaats n print ik mijn ticket uit. NEt op tijd!! Eenmaal bij de trein dient het volgende probleem zich aan, het juiste treinstel vinden!! Na 3x van kastje naar de muur gestuurd te zijn vinden we eindelijk ons compartement! Bijna helemaal leeg! pooeh, dat scheelt! We ontmoeten wat Frnse hippies n spelen wat schaak. Ik verlies elke keer, maar dat maakt niet uit. Rond 10 uur val ik in slaap!

Dag 22 (Khajuraho) Sexy temples and pricy meals

We komen rond 7 uur aan in Khajuraho. We pakken een taxi richting het hotel, waar iedereen nog slaapt! De taxichauffeur maakt iedereen wakker en we kunnen naar binnen. Uitgerekend vandaag is er geen ontbijt mogelijk. We lope wat rond en vinden een hotel om te ontbijten. Erg duur en niet zo lekker, mja ook dat hoort erbij. Mijn onderkant doet ondertussen erg pijn! We nemen wat rust in het hotel en gaan dan op stap! De erotische temples is hetgeen waar Khajuraho bekent om staat! Wat een gebouwen! Erg mooi en indrukwekkend! We lunchen even en genietenvan het heerlijke weer (28 'C) Tijdens de lunch belt pa nog eventjes met een paar vraagjes en dan besluiten we verder te gaan! We pakken de fiets en gaan naar de zuidelijke tempel en het museum. Ik was helemaal op, dus zijn we weer wat rust op gaan zoeken in het hotel. We eten nog wat in de stad. HEt is erg touristisch en duur. mja, ik blijf hier maar 2 nachten...

Dag 23 (Khajuraho) Bad nights, bad guts

Wat een nacht!! Bijna niet kunnen slapen door de pijn. Tijdens het ontbijt besluit ik dat ik nog een keer een dokter wil zien. Na een pijnlijke Riksja rit en een rare behandeling krijg ik nieuwe medicijnen. Na wat geslapen te hebbn in het hotel gan we even op pa naar de oosterlijke tempels. EEn beetje afleiding kan geen kwaad. We lopen veel, nemen wat te drinkene en gaan weer terug naar het hotel. pfff, ikben uitgeput.

  • 02 Maart 2011 - 14:20

    Quinda:

    Potverdikkie, helemaal niet lekker tijdens je reis. Je hebt het wel te pakken lees ik. Veel sterkte!
    Ook het kinderlijkje vond ik heftig..
    Voorderest geniet van al het moois!
    Hier schijnt inmiddels na 5 dagen weer de zon. Dat doet toch wel goed na de terugkomst.
    liefs Quinda

  • 02 Maart 2011 - 14:30

    Nina:

    Jeetje, beterschap ! Hopelijk werken je nieuwe medicijnen beter!

    Dat babylijkje lijkt me heel heftig om te zien. Cultureshock !


  • 02 Maart 2011 - 14:43

    Simone:

    Balen dat je slecht voelt, ik hoop dat je snel opknapt! veel plezier en sterkte

    Groetjes Simone

  • 02 Maart 2011 - 15:37

    Romar:

    Vincent helemaal gelukkig als hij dit leest:P alleen viel de walgelijkheid nog wel behoorlijk mee.

    mooie subtitels trouwens:P

    heel veel plezier man, ik denk aan je

  • 02 Maart 2011 - 17:18

    Vincent:

    Wauw...
    Als je dan inderdaad zoals Romar al aangaf me blij gaat maken met vieze verhalen laat t dan over spetterpoep of straalkak zijn..
    Maar dit wens ik je niet echt toe man..
    Erotische tempels... (A) :P ?

    Wow.. dat van dat kindje is echt ziek ja.... ja dats echt cultuur verschil he.. zeker daar.

    Geniet van je reis man :)
    Ik beantwoord je mail nog even ^^

    Cheers!

  • 02 Maart 2011 - 18:52

    Mam:

    Hey Dion, da's balen!!! Blijf goed drinken en fruit( vezels) eten!Ik hoop dat het snel weer beter gaat met je. Anders nog een keer naar een dokter hoor!!!1
    Beterschap lieviexxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 02 Maart 2011 - 20:25

    Patries:

    Je hebt het toch al 3 weken zonder buikpijn gedaan. Heel veel sterkte en hopelijk heb je het hierna gehad.
    Succes met verder trekken. P.s. goed zout eten!! Effe mee bemoeien daarna doe ik het niet meer. Liefs

  • 02 Maart 2011 - 21:56

    Onderkant Problemen:

    Dat is echt ruk die onderkant problemen. Wel eens iets anders medicijnen uit India. Misschien werkt het wel top. Laat de fruitsappen maar staan en alleen lauwe thee en wat beschuitjes.

    Geniet nog van de rest en je bent de 100 dagen gepasseerd.

    Groetjes
    Maartje

  • 04 Maart 2011 - 17:44

    Sean:

    Hey Dion, veel beterschap en plezier gewenst, vind het leuk je blog te lezen. Als je je te druk maakt gwn nogmaals een dokter bezoeken hoor.

    Succes en groetjes,

    Sean

  • 04 Maart 2011 - 21:28

    Mam:

    Hey lievie, wat een prachtige foto's weer, geweldig. Ik hoop dat je ongemakken snel weer overgaan zodat je weer dubbeldubbel kan genieten!!!
    Liefs en knuffels, pap en mamxxxxxxxxx

    P.S het was weer heerlijk om je stem te horen!!!!!!

  • 07 Maart 2011 - 14:27

    Hannie Poelwijk:

    hoi Dion ik volg ook een beetje je reisverslag het is heel speciaal hoor leuk dat je dit allemaal meemaakt.maar ik hoop wel dat je weer wat beter bent groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dion

Actief sinds 26 Jan. 2011
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 23065

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2014 - 08 Februari 2015

Culi Cali

08 Februari 2011 - 08 Juni 2011

Incredible India

Landen bezocht: