Taj MaHELL & Cybersickness - Reisverslag uit Agra, India van Dion Nijhuis - WaarBenJij.nu Taj MaHELL & Cybersickness - Reisverslag uit Agra, India van Dion Nijhuis - WaarBenJij.nu

Taj MaHELL & Cybersickness

Door: coffeehippie

Blijf op de hoogte en volg Dion

18 Februari 2011 | India, Agra

Vandaag weer vroeg mijn bed uit, 5:30 uur in de ochtend, op naar De Taj! Bij de lobby stond mijn Engelse vriend Jonathan al klaar. Op weg naar de Taj wqs het al een beetje chilly, maar nog steeds droog. Toen we in de rij moesten wachten voor een ticket, begon het te spetteren. Maar daar bleef het niet bij! HEt ging steeds harder en harder! We zijn naar binnen gegaan en hebben zoveel foto's gemaakt! Het is zo'n schitterend gebouw! Echt een experience. Na al die foto's en het rondwandelen waren Jonathan en ik erg hongerig, dus zijn we terug naar het hotel gegaan. Bananapancakes en Chai for the win. =) We hebben nog wat gechat en zijn toen met z'n Tweeen Agra in gegaan. Ons doel: een boek, geld en foto's oploaden. Hier komt het cybersickness gedeelte!! We zijn bij 4 cybercafes(lees: computerhokjes) geweest en het lukte Jonathan maar niet om zijn foto's op te loaden. Na veel struggle hebben we het maar opgegeven en zijn we maar een kingfisher gaan halen! Geld en Boek zijn wel gescoord. Leek me een goed idee om een boek te lezen, zodat ik mijn lonelyness een beetje kon oplossen. Goede keuze bleek later. 's Avonds zijn we een gozer die Axil heet tegengekomen. Hij kwam uit Zweden en was voor 2 maanden in India. Ik heb samen met hem in een restqaurant mijn eerste Thali gegeten, en die was heerlijk!
Toch nog een leuke dag =)

Dag 10 (Agra- New Delhi)

5:00 het is weer zover vroeg me bed uit om hoppa naar de trein gegaan. Spullen pakken en op naar de trein! Het zoeken naar de trein ging moeiteloos en was er dus ook zo. Wat zijn die dingen lang hier. Het is denk ik wel 10 minuten lopen van de ene kant naar de andere =P Treinstel gevonden en ready voor takeoff, naja take-off? Het koste me ruim 4,5 ur om een afstand van 200 km af te leggen...-_-' Het hotel was vrij dichtbij het treinstation dus ik ben maar gaan lopen. ik kwam in een bazaar terecht waar het heel druk was. Na wat zoeken en veel vragen heb ik mijn hotel gevonden. Best Crappy maar het geeft niet, kom er toch alleen on te slapen. Ik moest nog een beetje ruzien om de prijs, maar ik heb mijn gelijk gekregen. 400Rs. voor een nacht een mooie prijs. Heb snel mijn tas gedropt en toen ben ik lekker nog even de bazaar op gegaan. Wat een drukte maar leuke kleding. Beetje die hippiestijl die je op waterloo ook vind, maar veel meer! Omdat ik nog niet ontbeten had, kwam ik op een dakterras terecht waar je kon chillen en eten, drinken en met mensen kon meeten. Tof gesprek gehad met twee Ierse dudes die de volgende dag weggingen. Erg tof, wederom veel info opgedaan. daarna gedoushed en op Hemant gewacht.

-------------------------------------
The Wedding
-------------------------------------

WAUW!! Wat een feest. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Als je aankwam zag je schitterende doeken hangen ik werd als een koning onthaald. Er was vanalles, heerlijke hapjes en lekkere drankjes!! Na wat Whiskey(Dat noemen ze wine hier o.0) en snacks kwam er muziek. Een drumband die het bruidspaar naar de ruimte leidde. Iedereen danste in een cirkel en ik moest uiteraard ook meedoen.Wat een volume!! Echt een piep aan het einde van de avond! HEt eten is heerlijk! Ik ging ook op de foto met het bruidspaar. Wat zag iedereen er mooi uit! Een ervaring die ik niet snel zal vergeten!!

  • 18 Februari 2011 - 10:33

    Vincent:

    DION
    D to the I to the O to the N
    WASSUP!!!
    Nice man :D ben happy voor je!
    De tasjhhh ziet er echt uber uit, en waarom sta jij niet op de foto's tussen die aapjes :P
    Hahah geniaal dude!!!

    LEKKER ETEN :D
    Heb je nu al wel darmtyfus gehad?

    Cheers m8

  • 18 Februari 2011 - 15:12

    Nina:

    Heej! Wat gaaf zeg, zo'n bruiloft meemaken lijkt me zo bijzonder!
    Je moet wel foto's maken van wat je allemaal voor heerlijks eet hoor, dan kan ik meekwijlen!

    Veel plezier :) xx

  • 19 Februari 2011 - 11:00

    Sean:

    Jammer van de pen =( wel te gekke pics en verhalen =) vooral de bruiloft klinkt awesome. have fun and keep the updates coming.

    groetjes,

    Sean

  • 20 Februari 2011 - 11:09

    Mam:

    Hey reiziger!!!Wat klinkt dat allemaal weer leuk, man!! Ik heb groot respect voor je, je doet het allemaal maar!!!!
    Ben supertrots op je. enne... goeie reis naar Varanassi. Ga je ook zwemmen in de Ganges???
    Neem je wel wat lekkere recepten mee naar huis straks? haha, ben wel jaloers op je, al dat lekkere eten!!!
    Dikke kus schatjexxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dion

Actief sinds 26 Jan. 2011
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 23066

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2014 - 08 Februari 2015

Culi Cali

08 Februari 2011 - 08 Juni 2011

Incredible India

Landen bezocht: