More Delhi - Reisverslag uit Delhi, India van Dion Nijhuis - WaarBenJij.nu More Delhi - Reisverslag uit Delhi, India van Dion Nijhuis - WaarBenJij.nu

More Delhi

Door: coffeehippie

Blijf op de hoogte en volg Dion

12 Februari 2011 | India, Delhi

Vervolg Dag 3 (Jammu en Kashmir)

Toen ik 's avonds terug kwam van de bar met mr. Kumar en ik mjn verhaal ging tikken, kwam er een reiziger naast me zitten. Hij kwam uit JAmmu en Kashmir en vroeg mij waarom ik daar niet heen ging. Ik typte min verhaal af en ging nog even bij hem wat drinken. Hij bood me whiskey en eten aan en probeerde me te overtuigen om naar KAshmir te gaan. Verder nog een beetje gepraat met hem over geloof enzo. Iedereen schijnt mijn instelling te waarderen =) Ik vond het maar een raar mannetje, dus om half 2 ben ik naar bed gegaan. Wel ontzettend moeten lachen ;)

Dag 4 (A spiritual day)

Toen ik 's morgens wakker werd, heb ik Yatinder maar weer is opgebeld, maar helaas kqam hij weer niet. Zijn broer vewrtelde me later dat Yatinder een zakenman is die eigenlijk geen nee kan zeggen. Zelfs als hij weet dat iets niet kan. Tijdens mijn ontbijt heb ik een gesprek gehad met 2 Finse mensen. Ik heb gepraat over NL, Finland en India. Ze kenden Sonata Arctica en Korpiklaani =) Supertof!
Om 2 uur werd ik opgehaald door mr.Kumar. We zijn toen eerst naar de Lotus Tempel geweest. Dit is een tempel waar iederen van welk geloof dan ook welkom is om te bidden mediteren of wat dan ook. Het was een hele fijne sfeer binnen. We hebben wat gemediteerd en zijn toen weer naar buiten gegaan. NExt Stop: Iscon Temple. Deze tempel is voor Hare Krshna gelovigen en omdat meneer Kumar hier in geloofde, zijn we hier heen gegaan. Ik heb het voorrecht gehad om met een ritueel mee te mogen doen. Een leuke ervaring met al die muziek en zingende mensen. Toen het ritueel voltrokken was zijn we nog even langs een vriend van mr.Kumar gegaan, die me heeft uitgenodigd voor zijn bruiloft!! Wat een voorrecht! Nog even lang de Indiagate gegaan en hebben we gegeten in een restaurant in Punjabi stijl. Compleet met nepboom =) Eten was weer heerlijk.
Weer een dag om niet te vergeten!

Dag 5 (Panic!!)
Vanmorgen werd ik lekker om 11:45 wakker, uitslapen is hier geen probleem. Toen ik mijn kamer weer even netjes maakte en mijn packpack op slot deed, bleken de sleutels weg te zijn. Shit!! Ik zoeken en stressen, want de reservesleutels zaten in de backpack zelf xP Ik naar de receptie gegaan om alles uit te leggen. Ze hebben eerst de hele kamer overhoop gehaald en niets gevonden. Toen kwam de manager met een bosje sleutels en hij opende het slot! Ik mocht het sleuteltje zelfs hebben. Wauw, wat een opluchting!

  • 12 Februari 2011 - 09:36

    Lieke:

    Wauw, Dion, dat klinkt echt supergaaf! Interessant zeg, al die spirituele dingen.. En heel tof dat je op die bruiloft mag komen!
    Have fun :)
    Xxx

  • 12 Februari 2011 - 09:56

    Vincent:

    Hey dude,

    ik ga je weer mailen :D
    Super awesome verhaal!
    Ik heb mijn reisplannen al bijgesteld en 2 maanden Incredible India erop gezet ;)
    Dit moet ik ook zien!!

    Cheers m8

  • 12 Februari 2011 - 10:40

    Simone:

    Je maakt echt super leuke dingen mee^^ lekker met mensen sociolicen en de mooie dingen van India bekijken.. Ben stiekem jaloers =) jij mazzelaar dat je dat mag mee maken een bruiloft.. wat een kans zeker in die cultuur!

    Van mijn papa: veel plezier daar en dat je maar veel mooie dingen mag gaan zien. hij vroeg steeds naar je of ik mail van je had gehad en als ik zei dat zo was dan lachte die en dat zegt al genoeg denk haha

    Nou veel plezier! Liefs

  • 12 Februari 2011 - 11:54

    Mike:

    Zo, je maakt wat mee he! heel tof van de bruiloft!
    Ik wacht op je volgende blogje.

    grtz.

  • 12 Februari 2011 - 12:02

    Petra:

    Volgens mij heb je het in je eerste week al ontzettend naar je zin!
    Lees je verslag met toch wel een beetje jaloezie.

    Geniet Dion, deze ervaring krijg je maar 1 x.
    Wij zullen je volgen,

    Liefs Eruik, Petra, Axl en Ziya

  • 12 Februari 2011 - 12:23

    Raniell:

    Dion! Wauuw je bent er pas vier dagen en er gebeurt hartstikke veel! Heel veel plezier op de bruiloft, k lees er denk nog wel over. Dankje voor je krabbel ! Xoxoxox

  • 12 Februari 2011 - 13:48

    Linda:

    Hee collega! :D
    Wauw India, supercool! Enjoy!

  • 12 Februari 2011 - 17:37

    Romar:

    Echt awsome allemaal man, ongelooflijk eigenlijk dat je gewoon ben uitgenodigd voor die bruiloft, verschil in gastvrijheid zeg!

    Ben echt wel jaloers op al die avonturen van jou, wel jammer dat je niet thuis bent, mja:p

    Niet meer sleutels kwijtraken hè

  • 13 Februari 2011 - 12:15

    Heidi:

    Dion! wat vet dat je op die bruiloft mag komen! gelukkig is het nog gelukt met je visum, wat een stelletje (^$&@!)

    Liefs!

  • 13 Februari 2011 - 19:43

    Mam:

    Tjee, wat maak je allemaal mee!!! Super leuk allemaal. En wat een prachtige foto,s!!!!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxmam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dion

Actief sinds 26 Jan. 2011
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 23059

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2014 - 08 Februari 2015

Culi Cali

08 Februari 2011 - 08 Juni 2011

Incredible India

Landen bezocht: