Goodbye and Hello - Reisverslag uit New Delhi, India van Dion Nijhuis - WaarBenJij.nu Goodbye and Hello - Reisverslag uit New Delhi, India van Dion Nijhuis - WaarBenJij.nu

Goodbye and Hello

Door: coffeehippie

Blijf op de hoogte en volg Dion

09 Februari 2011 | India, New Delhi

5:00 Am Piep, Piep, het is zover. De dag waar ik zo lang naar uit heb uitgekeken in dan eindelijk aangebroken. OP naar schiphol. Aangekomen op schiphol, een uur te vroeg B), verzameld zich een groep mensen die steeds groeit. Inchecken, tas insealen en dan afscheid nemen. Nu is het Definitief. Pas als ik de duane betreed komt het besef pas dat ik al deze lieve mensen een hele tijd niet meer zal zien. Slik, toch wel spannend. Het vliegen naar Zurich ging prima, piece of cake, Ook de weg vinden op Zurich was geen probleem. In Zurich even een lekker hapje gegeten(12,50 voor een broodje en een flesje water) en dan snel weer het volgende vliegtuig in, op naar New Delhi. NA een rei van ruim 7 uur en nauwlijks slaap kom ik aan in Delhi. Ik praat bij bagageband nog even met 2 Nederlanders. Gelukkig is mijn bagage compleet. In de vertrekhal kijk ik rond maar ik kan mr. Kumar nergens vinden. Ik balen als een stekker. Dus ik bel hem op, schijnt ie niet in Delhi te zijn. Dus moet ik zelf bij het hotel zien te komen. Door de vermoeidheid en moeilijke communicatie dacht ik dat ik het nooit zou vinden. Net als ik het niet meer zie zitten komt er een man van het vliegveld naar mij toe om me te helpen. Hij zoekt het adres van het hotel voor me en roept een taxi. Voor Indiaase maatstaven erg duur mja ik wou naar het hotel. Eenmaal daar heb ik bijna niet kunnen slapen, zal mijn biologische klok wel zijn geweest xP Ik voelde me best wel klote toen ik niet kon slapen na zo'n lange dag. 's Morgens heb ik een warme douche genomen en daar heb ik uber van genoten. A perfect remedy... Wat een eerste dag!

  • 09 Februari 2011 - 08:42

    Pap:

    Geniet ervan! Pap

  • 09 Februari 2011 - 09:17

    Vincent:

    Wow dude ben zo blij dat je er safe bent. Geniet ervan he! Ik ben vroeg klaar en ga clout schieten XD Cheers m8

  • 09 Februari 2011 - 09:42

    Romar:

    Wow apart van die gast joh, maar t is niet anders, je hebt het nog goed opgelost;)
    succes met je jetlag morgen kan je er weer helemaal tegenaan:D

    have fun,

    dion;)

  • 09 Februari 2011 - 09:43

    Romar:

    lijkt net alsof ik met jouw naam afsluit, dus bij deze...

    edit:

    have fun dion;),

    Romar

  • 09 Februari 2011 - 09:54

    Simone:

    goed om te horen dat veilig bent ! =) wel vriendelijk dat die man je kwam helpen! jetleg is in begin beetje raar maar gewoon met ritme mee gaan van daar en alles komt goed.

    veel plezier! simoon

  • 09 Februari 2011 - 12:17

    Patries:

    Jeetje daar zit je dan. Cultuurschokje?
    Als je moe bent is niets leuk, maar als je straks bent uitgerust geniet je dubbel van alles. Leuk om zo snel al wat te lezen!! Geniet ervan, wij genieten mee!! Dikke knuffel van ons allemaal

  • 10 Februari 2011 - 09:06

    Mam:

    Hey Dion, nou, die man houdt zich ook niet aan zijn afspraak!!!Vertrouw voortaan gewoon op jezelf, dan weet je waar je aan toe bent. Ik hoop dat je vannacht beter geslapen hebt.Maar dat zal wel, jouw kennende!!! Geniet van New Delhi( en van de rest van alle mooie dingen die je nog gaat zien!)Stiekum ben ik toch wel een beetje jaloers op je!!! Zo'n gave reis maken!xxxxxmam

  • 10 Februari 2011 - 10:33

    Kyr:

    goed aangepakt dion! wel een luxe hoor, een warme douche;). verwacht niet dat je die nog vaak zult krijgen;). veel succes met de eerste avonturen! en vooral... veel plezier!! xx kyr

  • 10 Februari 2011 - 15:25

    'Raniell:

    'Stoute man !
    haha. k ga je missen non. <3

    Byeeex

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dion

Actief sinds 26 Jan. 2011
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 23064

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2014 - 08 Februari 2015

Culi Cali

08 Februari 2011 - 08 Juni 2011

Incredible India

Landen bezocht: